Pesanan Tuan Tanah...!!

Ini adalah blog contest dan GA jer tau... nak tegar CGL katanya... hiksss.... Nak tau citer terbaru, jomla jengah personal blog k... http://zue-oklatu.blogspot.com/



Followers

Jom Klik HB...

Tuesday, July 26, 2011

hapdet adiah GA...

salam uollsss....
sblom tuh sori sgt2 sbb lambat hapdet psl GA nih....
mcm aku bgtau ari tuh, berukben aku mengong seminggu dua nih...
jadiknya mmg aku xleh nak hapdet kt umah ler...
dan aku curik2 masa hapdet kt opis sajork.....
semalam aku  baru jer abis check seme penyertaan....
Alhamdulillah ader 76 penyertaan semenya....

dan inilah hadiah GA utk 3 org bertuah....
FM lobster dan jgk ketam....
hrp korang suker erk....


Insyaallah, cabutan akan dibuat secepat mungkin....
cabutan oleh tiga org anak2 aku tulah....
soo... doakanlah anak aku cabut nama korang erk..... hehehe....

daaaaa....




1 comment:

Ibu Aqmar said...

wah.uniknye FM..lain dari yg lain gitu. Harap2 mengenalah nombor bertuah saye tu. Amen