Pesanan Tuan Tanah...!!

Ini adalah blog contest dan GA jer tau... nak tegar CGL katanya... hiksss.... Nak tau citer terbaru, jomla jengah personal blog k... http://zue-oklatu.blogspot.com/



Followers

Jom Klik HB...

Saturday, March 12, 2011

berakhir sudah 1st GA by AnnaLeeya's Family


hari nih sabtu, 12-03-2011 dan tepat jam 5.00pm, berakhir sudah 1st GA aku tuh...
tima kasih byk2 atas sokongan korang...
mmg aku tak sangka, ramai yg join...
tima kasih skali lagik yer korang.....

Insyaallah, aku akan wat cabutan secepat yg mgkin....
tp kena tggu anak aku kakak balik dari pulau redang dululah...
yerlah... pemenang akan ditentukan melalui cabutan oleh anak2 aku bertiga tuh....
jadinya klu tak cukup sorg tak blhla kan???? tak aci... hehehe...

sooooo.... sabar yer tggu sapekah yg bertuah ittew hokeyyyy....
Insyaallah, nama pemenang akan diumumkan selewat2nya dlm mggu depan yer....

daaaaa.....

3 comments:

nurul nabila bt medan said...

sapew yg bertuah:)

alarh minggu ni sye punye tuah tak hade larh:(

good luck semua

toyolkiut said...

wah..
tamat dh..

AkmaFaizal said...

tak sabar tunggu nih..sapelah yg bertuah tu ek..hehe