Pesanan Tuan Tanah...!!

Ini adalah blog contest dan GA jer tau... nak tegar CGL katanya... hiksss.... Nak tau citer terbaru, jomla jengah personal blog k... http://zue-oklatu.blogspot.com/



Followers

Jom Klik HB...

Monday, March 21, 2011

peserta yg bertuah ittew adalah..............................

sticky post sehingga 21-03-2011


salam seme..... seperti yg dijanjikan.....
nak umumkan pemenang 1st GA aku tuh....
nama pemenang dicabut oleh anak2 aku yg bertiga ittew....
sudah bersedia nak tgk sapekah yg bertuah????
jom cikidot dot dot.....

*


*


*


*

*


 kertas2 yg bakal dicabut.....

jeng jeng...!!

*
*
*

cabutan pertama telah dicabut oleh..... dak kecit airel....


No 61 : wan nurul hezrina abd halim

*

*

cabutan kedua oleh abg ngah plak.......


 No 87 : Ummu Ukasyah

*

*

cabutan ketiga dan terakhir oleh kakak......


No 95 : iduraz

tahniah pada ketiga2 pemenang.... jadi pada ketiga2 pemenang kt atas, sila emelkan alamat dan no henpon ke  annaleeya000408@gmail.com secepat mungkin.... tempoh emel sehingga isnin depan.... klu blh aku nak pos skali harung jer hadiah tuh.... klu aku tak terima emel hgga isnin nih, cabutan baru akan dibuat yer.....

pada yg tak menang tuh, jgn kecik hati tau.... mgkn xde rzki korang kali nih.... aku bertrima kasih sgt2 atas sokongan korang.... tp jgn risau... Insyaallah aku akan wat 2nd GA plak pasnih.... sooooo... tungguuuu tau....

21 comments:

LYA m@m@ ASYA said...

tahniah semua!!!!!

nanti buat lagi!!!

iduraz said...

alhamdulillah, rezeki kita time dak abg cabut..nti i email u k..tq verry much..tahniah gk kt pemenang lain!

iduraz said...

oppss, sori, si kakak yang cabut..tima kasih yer..

SyUhAdA said...

thniah kpd pemenang2~!!

deqlis said...

congratz...

mummy_ayu said...

tahniah pd semua pemenang!!

ummi anum said...

Ala..xder luck lah...tahniah kepada pemenang ya..

nurul nabila bt medan said...

tahniah:)

MamaYatie said...

tahniah semua pemenang!

wan nurul hezrina abd halim said...

beshnya mummy menang.tq pada si comel sb cabut nama mummy.k mummy dah email taw=)

Fadzillah Kamarudin said...

tahniah kepada pemenang...

Jieda said...

tahniah kepada semua pemenang

Myra Jay said...

Thniah semua :)

AkmaFaizal said...

Tahniah para pemenang..cayalah...

toyolkiut said...

tahniah2.. dh rezeki depa..
hehe..

Nisa' Azman said...

huhu~...xbertuah la no 145..
Nway, congrats to the winners!!

aNiM said...

tahniah kpd pemenang :)

Ummu Ukasyah said...

alhamdulillah.. rezeki.. tq abg ngah sebab cabut no ummu.. ;)

Diamilikku said...

dapat keluar nama diamilikku dalam list yang menang pun jadilah walaupun tak menang kannnn

Sharienz Sz said...

tahniah kepada pemenang :)

Myra Jay said...

Tahniah pada yg bertuah :)